2016. január 21., csütörtök

Több szem többet lát avagy miben hiszünk?!

Gondolom sokakban felmerült már a kérdés melyik hírcsatornát, kövesse ebben a kiigazodhatatlan kilátástalan világban amelyben élünk?




Nem olyan régen zárult le egy korszak amit a szüleink vegyes érzelmekkel és véleményekkel illettek, egy korszak amely elvette ugyan a szabadságunkat, és az Istenben való hitünket, adva munkát és egy teljesen más értékrendet. Hogy rövidre fogjam beszámolóm nem akarok kitérni ama részleteire hogy miben sántított mindaz amit a vörös kádári kazár kommunizmus rendezett be számunkra... Egy nagyon fontos részlettel illetem és ennek okán több szem többet lát mindenki vegye észre az izmusok ( Szocializmus, bolsevizmus, nácizmus, kapitalizmus, liberalizmus... ) bármelyike kárt okoz az emberi élettér értékeire nézve, és a lélek számára...

Tudjátok mikor bementek egy kigiccsezett, mindenféle úkori kacattal, műszaki kütyüvel megrakott plázába, vagy a hazai de még a külföldi tömegközlekedési eszközökön is gyakorta tapasztalni lehet a megbetegített társadalmunk újdonsült ego-izmusát, nos döbbenet, hogy hol tartunk, döbbenet hogy egymással már nem beszélgetünk, csak nyomjuk, a telóskütyünk és megyünk... megyünk egy olyan virtuális degenerált személytelen maszlag dimenzió felé, amely ha még eddig nem is, de egy pár éven belül, a gyermekeinket, következő generációnkat magába szippantva elveszi tőlünk. 

A minap bementem egy ilyen üzletbe, és egy világmárka ételkínálatát kiszemelve egy gyors ebédre, megálltam a pultnál, majd kérni szerettem volna... de... meglepetésemre olyan gyors kérdéssort kaptam hogy körbenéztem és próbáltam beilleszteni magam hogy melyik bolygón járhatok vajon?? Semmi gond nem volt a fiatalos lendületes mosolygós emberi hangon, és megjelenésen sem különös, azonban csak annyi hogy egy árva magyar szót sem értettem a hihetetlen sebességgel elmormolt szövegén....  Egy pillanatra elgondolkodtam a többi hasonló eseten amiket korábban tapasztaltam... és azt hiszem ezzel bizony nagyon sokan így vagyunk akik reálisan hogyan is??? valóságosan látják a világot körülöttünk. 



Óriási problémával találjuk szemben magunkat, a bevándoroltatott migránsok akik az életterünket - akarják...fogják... ha nem teszünk ellene semmit - tönkretenni és beáramolva a liberális folyton hatalmon lévő európai elit közreműködésével a rabszolgáikká nevelni, majd később kiírtani a benépesítési tempójukkal és moráljukkal....
súlyos szavak de igazak, be kell látnunk hogy a kormányaink mind egy követ fújnak.... ideig óráig hiszünk az egyiknek, mert kerítést épít, majd a következő pillanatban értesülünk hogy eladja földjeinket, új törvényekkel szabályozva jogainkat, szólásunkat, élni akarásunkat.... Addig nem hittem el amíg el nem kezdtem a jelenlegi helyzettől kicsit távolabb tekinteni, összefüggéseket keresni. A hírek amiket innen onnan hallotok olvastok, olvastatnak veletek, meg akarnak etetni veletek, legyetek nagyon igazságkereső emberek, nézzétek meg, mi mit követ, hogyan jutunk és miként adnak nekünk a kormányok bármit is anélkül hogy ŐK ne gyarapodnának, nyerészkednének belőlünk..TE EMBER nem kapsz ingyen semmit! Felebaráti szeretet? Annak nincs értéke nem mérhető euróban dollárban, aranyban... nem éri meg... Apáink dolgos kezei a tanuja annak hogy mindet amit termeltünk a világnak, folyton folyvást elvettek tőlünk! 








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése