2017. február 21., kedd

Egy kisfiú levele Orbán Viktorhoz... avagy miként látja az országot egy vidéki gyerek?

Nem olyan rég kaptam ezt a levelet egy nagyon kedves barátomtól, akinek a kisfia írta ezeket a sorokat, amelyet most megosztok veletek,....amikor végzett odavitte az apának, amire ő elolvasta magában az írást, és elég harsányan felnevetett, mire én megkérdeztem mi olyan vicces amit írt a fiad?  Majd azzal  a lendülettel ahogy abbahagyta a nevetést elkezdte nekem hangosan olvasni, miközben a kisfiú meg mosolygott...





  
"Kedves miniszterelnök bácsi 
a szüleimmel vidéken lakunk egy kis faluban. Akkora lehet mint amekkora Felcsút. A mi falunk sajnos nem olyan szép mint a maguké, de nagyon szeretem. Tavaly nyáron voltunk maguknál és csudaszép a kisvasút is meg az a nagy focipálya csak nem voltunk belül.  Az anyu azt mondta ott sok pénz van és azért olyan szép.
Sokfelé voltunk már nyaralni anyuékkal. például a baranyai mamánál ő messze a Mecsekben  lakik, ....A mi falunkban sok a szegény ember, és már az út is kopottas de szeretem azért, mert itt születtem... jó lenne ha szebb lehetne, de sajnos anyu azt mondta ahhoz sok pénz kell, meg sok sok munka... képzelje van tavunk is, de oda nem mehetünk játszani mert felverjük a pecásokat.  de a főutcánkon már sok a gödör, nem úgy mint a városban ahová járunk iskolába, apu azt mondta várják már hogy megcsinálják simára de még nem jöttek. nem tudom mikor jönnek, mert amióta megszülettem már ilyen volt.  Olyan jó lenne ha a mi falunk is meg Bence faluja is aki az osztálytársam szóval nekik is szép falujuk lenne  egy kicsit olyan, mint a maguké Felcsút. Tavaly nyáron voltunk arra tényleg nagyon tetszett,  majd ha nagy leszek akkor megyek focizni oda... 

ha tudna nekünk is szép falut varázsolni akkor kérem szépen segítsen miniszterelnök bácsi. " 









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése